mandag 15. november 2010

Jeg har blitt blogger

...og det mens jeg ammer Lovely-Lina :-)

I utgangspunktet er det ikke problemer med å fylle tiden med tre barn, mann og hus. Det er nok å henge fingra i, men jeg liker best å gjøre ting jeg ikke må... Som f.eks. blogging som jeg prøver meg på nå.

Tanken på en blogg kom opp fordi det nærmer seg jul, og det er den første julen til vår yngste nesten helt nye Lovely-Lina. De andre to barna våre er født rett etter jul, og var derfor nesten året ved sin første oppkjøring til jul. Bloggen er derfor tenkt som en minnebok for Lina og derfor tidsbegrenset. Jeg så en annen blogger som fikk bloggen sin i bokform - og det er planen her også.

Hvert år har vi julekalender uten gaver, men med aktiviteter. Det er denne som er målet for bloggen. Vi har det morsomt på vår måte, men husker ikke alltid å dokumentere hva vi driver med. Bloggen er vår minnebok for julekalenderen 2010. Målgruppen for bloggen er derfor svært snever; tenkte vi skulle lære mormor og bestemor å  følge den, og det er vel mulig at familie og venner også titter innom...

Så da er vi igang...

7 kommentarer:

  1. Denne gleder jeg meg til å følge med på!:)
    Klem fra Therese

    SvarSlett
  2. Jeg henger med - har jo ingenting å henge fingrene i: barna i skole og barnehage, mann på jobb og ikke hus heller:-)

    Håper jeg får julestemningen - den sliter jeg nemlig med i 30 graders varme, okay nå lyner og tordner det mens det pøsregner....

    SvarSlett
  3. Så herlig at dere vil følge meg!! da vet jeg at det i alle fall er 2 positive og snille mennesker der ute som leser mine skriblerier...

    Kan ikke garantere for det med julestemningen, men har lovet Ragnar at vi skal være ute i god tid - men vi får nå se da :-)

    Ha en strålende dag begge to <3

    SvarSlett
  4. Tenkte å få tilført litt nynorsk her og som bonus får eg fylgje med på alt kjekt du skriv inn på her. Legg gjerne ut fleire bilete av lovely-Lina, Lovely-Ingrid og Lovely-Odin også. Her vekse magen stadig vekk, men det gjer visst raua også, sjølv om den ikkje har grunn til det!

    SvarSlett
  5. Kjekt med nynorsk alibi på bloggen - min er sabotert etter flere år på Østlandet. Kan kanskje være representant for samnorsken... Skal nok publisere flere bilder. De kjekkeste bloggene jeg følger har flere bilder enn tekst. Jeg har tenkt å blogge litt hver dag, så følg med. Kan ikke du blogge også da, om magen og raua som vekse - det er kjempeenkelt og veldig kjekt for de av oss som ikke er så nær at vi får sett hvordan det går fra dag til dag. Men du må snart komme på besøk til meg.... Gi Serine en suss fra meg, og hils Runar :-)

    SvarSlett
  6. Nei,Tante synnøve!
    Ikkje bjynd me fjortiss blogg der du legge ut bilde ta magen og raua for kvar veke som går :P
    Der må ej sette ned foten ;)
    litt privatliv må til ;)
    Men heldivis so e de so mykje fint innen MMS å få,so bruk det du ;)

    Ellers gler ej mej veldi til å sjå meir bilde ta oslo-sossane mine <3

    Gla i dokke <3

    Klem fra den kjedelige studenten ;)

    SvarSlett
  7. Vi er glad i deg også <3
    Men ikke vær så kritisk - Synnis kan blogge uten at det blir fjortis vel, med et diskre bilde av magen i ny og ne...

    Kos deg med studiane - som delvis foregår på Facebook tydeligvis..... :-)

    SvarSlett