onsdag 12. januar 2011

Nytt år nye muligheter



Aking i januar.
Det nye året starter som de fleste andre for min del - low på rydding, high på alternative påfunn for å slippe det første. Så hva har jeg drevet med i det siste, istedenfor å rydde ut jula? Jo jeg har meldt meg inn i http://www.vektklubben.no/ og er dermed en del av Rhode-imperiet. Ikke for å slanke meg siden jeg ammer, men for å få tak i gode og magre matoppskrifter til familiens daglige middagsmåltider. Men det tar ikke lange tiden det, så jeg har jo måttet finne på noe mer. Lovely-Lina tar jo sin tid (sover akkurat i skrivende stund) og i våken tilstand er hun en skikkelig kosejente og mammadalt.

 ...men i tillegg til kos med koseLina, så har jeg tatt opp tråden og strikket etter inspirasjon fra http://www.pickles.no/ Se så fin vest Lovely-Lina skal få. Den er ikke ferdig montert ennå, men jeg tror den blir skikkelig fin. Lurer på å tove den litt, for jeg har brukt ordentlig ulltråd fra Leine Merino (den hvite) og Rauma Ullvare (de andre). Til neste prosjekt vurderer jeg å bestille tråden fra Pickles også, for de deler oppskriftene sine gratis!

Tenk så fin Lovely-Lina blir i denne!

Men nå sover plutselig ikke Lovely-Lina lenger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar